Semesterrester

Nu börjar semesterplanerna falla på palts. Jag har tillsammans med vänner bokat en lägenhet i Puerto Banús. Spanien tra lall la. Terass pool och 400 m från havet. Jag kommer trivas fint. Jag har också prellbokat en resa till Italien. Finaste Italiano har lovat visa mig Florens, Milano och Venedig. Men vi är endast i plarneringsstadiet där. Sen blir det Norrland en sväng såklart. Det hinns alltid med.

Vad ska du göra i sommar? Ledig nåt?





I detta fotoögonblick väcktes Italienresan till liv. Jag och min personliga guide.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig sommar du får! Själv lär jag hålla mig på landet. Men det måste bli Norrland/Lappland också i någon form.

2010-05-30 @ 21:48:02
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Japp, Norrland är nästan ett måste. Kanske plocka lie hallon och hjortron.

2010-05-30 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: