IRobot

Jag glömmer bort att jag är med om skumma saker och ting. Om jag skriver ner dem här försvinner de kanske inte. Jag kan dessutom titta tillbaka och minnas.

Det jag nu tänker bjuda på är ett besök i en Londonbutik. Kolla här vet ja. Jag vet knappt vad de sålde, men troligtvis outfits till kids som gillar svampar, piller och dans till intz, intz.... Någon som vart där? Såg ni då personalen på våningsplanet i källarn. Det var foto förbjudet så jag vågade inte filma. Ångrar mig bittert idag. Jag skulle ha filmat i smyg.



Foto: Blingbling





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker ofta att det känns lite tabu att dra fram kameran i butiker. Allt för feg och ordentlig är jag.

2010-05-12 @ 22:34:19
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

From nu tycker jag också det. Filma någon annans affärsidé är både ruttet men lockande o kul.

2010-05-13 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: