Paul sa; Jag gillar din rumpa

KISS är det bästa jag vet näst nötkräm. Fast som liten var jag nog mest rädd för dem -- Gubbarna. Det är ju faktiskt det de är, gubbar. KISS började turnera samma år som jag föddes. Det är Rock n roll det! Min hårdrocksåder fick pulsera extra på Stadion igår kväll. Och jag blev så glad av "you are söt" och ja... Swiiiit är också KISS.

Jajamen, jag fick faktiskt höra nästan alla gamla klassiker som jag önskat. Alla utom Heaven's on fire. Därför tar vi den här.


 

Mustasch och Europe var inte så dumma de heller, men jämfört med KISS endast ett gäng pojkspolingar från Upplandsväsby.

 




 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Lyllos! Jag var också rädd för dem när jag var en plutt. Kommer särskilt ihåg en mardröm. Jag var i min mammas flickrum som då var tapetserat med Kiss-affischer och gubbarna (ja, jag tyckte att de var gubbar redan då) kom till liv och klev ut från bilderna. Apaläskigt...

2010-06-13 @ 17:49:36
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Oh my! Kiss and make-up. Heaven's on fire är en av mina favvosar.

2010-06-13 @ 19:16:45
Postat av: Blingbling

Nog är de gubbar alltid :) Gene Simmons är 60+ och Paul är 58. Helt galet att de fortfarande orkar.Men kul såklart :D

2010-06-13 @ 19:53:16
Postat av: Lina

jag hörde lite utanför bara:) lät helt ok

2010-06-13 @ 21:00:34
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: