Inför ännu ett bröllop

Inte bara Hanna sightseear i Stockholm, utan även jag. Och i afton besökte jag Storkyrkan. Ville liksom ta mig en titt, inspektera och godkänna. Japp, den duger till Vickan. Så välpolerad kyrka har jag nog aldrig sett. De måste ha städats den med tops. Tänkte att.., här får man nog ta av sig skorna.

Jag fotade lite såklart. Ni som inte är bjudna kanske vill se. Jag filmade också. Hoppas SöderTV publicerar det senare. Jag lovar att hojta till om så är fallet. Annars kan ni ju alltid glo på TV den 19:e. Det är säkert bättre skärpa där.

Här ska Vickan skrida fram, nervös som bara den. Det är dessutom galet varmt i kyrkan. Vem ska svimma föst kan man ju undra..





Silveraltaret



Sankt Göran i profil


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Den glänser verkligen. Kanske måste jag också strutta dit innan - om jag hinner.

2010-06-09 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: