Stockholm Pride 2010

Stockholm Pride är det trevligaste som händer i Stockholm sommartid. Hela stan bubblar. Det är paljetter, konfetti, glitter, skratt och tårar. Dans till schlager, samba och 90-tals techno. Jag har haft fullt upp som ni förstår. Jag har dansat runt i rosa regnställ och stövlar. Och ibland i något mer eleganta outfits.

Till er som inte upplevt Stockholm Pride, kolla in mitt axplock av bilder på vänner och bekanta.

Hihi, min lägenhet luktar fortfarande hårspray. Här finns alltså spår av kärlek och paljetter. En hel del disk också haha.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart! Du ser nästan ut som en vaxdocka där i ditt rosa regnställ. Tänker varje år att jag ska dit, men än har det inte blivit av. Någon gång, kanske...

2010-08-01 @ 22:14:29
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: 08an

Kul, kul! Ascool look har du..gah, har missat det varenda år förutom 2004 tror jag, så tack för bilderna !

2010-08-01 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: