Poken

En annan skojig grej är att min Poken anlänt. Jag har reggat den och känner mig nu redo att gå ut och highfiva mitt digitala visitkort. Jag har reggat min blogg, mitt Twitterkonto, MSN, mitt Youtubekonto och lite annat smått o gott.

Finns det någon där ute med samma leksak, så att jag kan testa den på min? Typ para dom...



Förresten, idag har jag lagt in sill och handlat påskägg. Nåt måste man ju göra för att få upp stämningen. Min första påsk i Stockholm på jag vet inte när. Möjligtvis att jag firade påsk här 2006 eftersom jag behandlades för cancer då. Kommer faktiskt inte ihåg. Ja just ja, jag har blivit kontaktad av Karolinska som ödmjukt frågar om jag vill delta i ett forskningsprojekt. Frågor kring mitt liv efter cancern + att de vill ta cellprover/vävnadsprover. Självklart ska jag ställa upp på det.


Kommentarer
Postat av: 08an

Schysst av dig att ställa upp på forskning. Och givetvis viktigt!! Vad är poken för något? GLAD PÅSK på dig Blingis! kramar

2010-04-03 @ 08:43:45
Postat av: Blingbling till 08:an

Poken är ett visitkort. När du sen highfivar en annan poken byts informationen. Den personen får dina kontakuppgifter och du honom/hennes. Det är ett USB minne som förmodligen kan prata med andra pokenUSBäbisar =)



Vet knappt själv haha. Jag slänger in en länk i inlägget så kan ni kika lite.



2010-04-03 @ 10:24:39
Postat av: Hanna

Det tycker jag du gör rätt i. Sånt kan man ju tjäna på själv utöver att det är bra med forskningen i sig. Det blir nog ingen poken för mig. Har inget att regga som jag kan stå för.

2010-04-03 @ 14:03:12
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Härligt Bling! Jag fullkomligen ääälskar Karolinska. Kryssade i alla rutor jag kunde där jag kunde ge ägg till forskning. De är värda allt och lite till!

2010-04-14 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: