Killen är far till alla barnen

Tycker detta är ett fantastiskt roligt aprilskämt. Killen som är far till fyra barn (med fyra olika kvinnor) på familjesidan. Vilket rabalder det blev sen också. Minst lika roligt att läsa kommentarerna till artikeln alltså.

Även jag blev lurad den 1:a april. Reklambyrån ringer och säger att de haft en datorkrasch och tappat alla viktiga original. Detta en vecka innan lansering. Jag förstår inte hur jag gick på den. Det var tre jävligt stressade minuter innan de ringde upp mig och skrek April, April. FAN! Kände mig lite dum faktsikt.

Det bästa skämtet genom tiderna, tror det var samma tidning som ovan som låg bakom, var den med panten på tomma mjölpaket. Den var det faktiskt folk som gick på. Det vallfärdades till butiker. Var kan man panta mjölkpaketen haha.. ja jävdrar.

Ska blogga lite om vår påsklördag. Men först måste jag nog sova lite till. Förstår egentligen inte vad jag gör uppe? Jag måste sluta upp med dessa russinfasoner.



Kommentarer
Postat av: Hanna

"Stackars barn som får 25 % pappa. Ett barn behöver båda sina föräldrar." Alltså hur många barn har inte syskon då?! Kul och skrämmande kommentarer. 1 april tror jag inte på några nyheter. Och det är också lite skrämmande.

2010-04-04 @ 11:59:38
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Jag glömmer alltid bort att det är 1:a April den dag det är det. Därför går jag oftast på åtminstone en nit och känner mig blåst.

2010-04-04 @ 13:53:38
Postat av: 08an

SÅ JÄKLA KUL!!! fantastiskt!! på mitt jobb där det byggs om mycket hade en satt upp en lapp i 3e våningens kök om att de måste ringa ner till akuten varje gång de tänker använda spisen, annars riskerade strömmen slås ut. En riktigt hit det med, ffa under lunchtid när alla skulle värma mat!

2010-04-06 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: