Hörde ni?

Det åskade hejvilt i eftermiddags. Blixtrar också. Varmt möter kallt. Nu har jag iof inte koll på vem som vann fajten. Förhoppningsvis det varma. Kanske föll det ned lite aska också. Jag vill ju inte att det förbannade askmolnet ska sätta stopp för flygplansmotorer och grejer. Inte när jag själv sätter mig på ett plan imorgon. Jag drar till London.

Oj vad det ska strosas på marknader. Punk, burlesk och vintage. Kanske jag hittar mig en klänning till bröllopet också. Och balla kläder till min söta brorsdotter. Sen ska jag dricka Te och en och annan pint med öl. Äta fet mat och förbränna den i Hyde Park.

Jag ser att det är länge sedan jag bloggade. Varför har jag inte bloggat? Det kan man ju undra med tanke på vad som hänt. Både bra och jobbiga saker. Väljer såklart att skriva om dom bra. Som Bounce tex. Hanna tog mig med, vem annars. Lajbans tyckte jag och det ryckte i gamla dansgenen. Jag gjorde en lite film om äventyret för er nyfikna. Nu är jag iof världens sämsta kameraman, men jag försöker tappert. Jag ser tex att mina burleskfilmer gett resultat. Fröken Frauke gör entré på sajten där jag videobloggar. Kolla in vet jag.

Må så gott vänner. Nu ska jag packa, sen somna in till True Blood på SVT play.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas ni får det fint i London. Svårt att misslyckas tror jag. Såg Frauke på Södertv. Det finns en del kvar att utforska här på Söder. Yey!

2010-05-02 @ 12:46:23
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

jag måste också till London. Typ NU!;) hade så fint

2010-05-02 @ 21:58:22
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Ester

Oh, så härligt med en tripp till London!

Ha det bäst där borta!

2010-05-04 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: