Ovana

Men hjälp. Jag har börjat med något jag tidigare aldrig sysslat med. Inte i så stor skala som denna helg i alla fall. Jag har bloggat berusad. Pinsamt o jag skäms. Inte konstigt att besökarantalet i helgen droppat hela 50 %. Ni som trots allt valt att stanna, gud så jag älskar er. Fyllebloggandet ska inte upprepas. Lovar.

Hur som haver har helgen varit fantastisk. Kanske den sjukaste fredagsölen i mitt livs histora. Bara en sån sak. Och det toppades med bröllopsfest där brittisk småstadsidyll möter Farstamafia och SödermalmsRockys. Och Thaimat lagad av Stockholms i säklass vassaste Thaikock. Tack!

I soffan nu. Paff över helgens bravader och förvånad över att Sadie åkte ut från idol.. Och att Kungsholmen brunnit. Stackars Melker. Är det någon som vill honom något ont?


Kommentarer
Postat av: Magnus

Tycker du ska fortsätta med denna ovana!

2009-09-27 @ 20:50:33
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Fröet

mer fylleblogg åt folket;)

2009-09-28 @ 10:50:42
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Bussan

Ja-aa, fortsätt så! Du verkar inte ha något att dölja på fyllan.

2009-09-28 @ 20:38:00
Postat av: Ester

Meeeen, vad typiskt att jag missade hela grejjen!

2009-09-29 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: