Efterfest

Det händer så sjuka saker. Hela tiden. Och i mit liv. Mitt liv som bara är mitt liv och som bara är ett liv. Hela tiden. Jag blir helt matt. Inte kan jag blogga om det heller. Fast en sak ska ni veta. Det lever parallellt i mapp 43 på hårddisken. Min dagbok. Hade jag varit tillräckligt vass på det där med att skriva hade det blivit en bestseller. Sånt folk tror är skoj, men som faktiskt har skett. I mitt liv.

Jomen nu vet jag. Jag ska googla. Och i samma veva som jag gör det hoppar tre killar ner från hög höjd. In på vår innergård. Det är för mörkt för att fota, men jag både ser och hör dem. Vilken snedlandning. Du fåt ont imorgon.

En sak till. Ikväll har jag varit på bröllopsfest. Humor i all separationsångest. Lycka i all gemenskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: