Dagen med gröt och Brand

Följande hinder har jag bekämpat idag:

© Uppstigning kl 04.30 - givakt!
Jag var den enda varelsen som hasade gatan fram i Skanstull vid den tidpunkten mina vänner.

© Dansk gröt, fatta nada.
Kollegan börjar prata engelska. Kände mig dum.

© Äcklig mat!
Chokladkaka med rödbetor en tisdag. Sen kall mat på papptallrik med plastbestick.

© Helängtan efter 10 min.
" När får man åka hem?"

© Fult manér!
Det skär sig mot det lila.

Nä, jag måste sluta blogga om detta. Det är så deprimerande.



Kommentarer
Postat av: Magnus

04.30?! Mein lieber Gott...

2009-09-22 @ 22:49:49
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Martha

Uff! Stackare, skönt att den dan är över då... Lät segt det där..

2009-09-23 @ 00:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: