Resemester

Vi ska träffas ikväll och boka in en resa. Jag och mina vänner. Vi planerar semester i ihop som om vi vore en familj. På sätt o vis är vi ju det. Jag vet inte vart det blir. Jag nöjer mig med solsken och hav, klippor och sand, god mat och finaste sällskapet. Gärna i ett land jag tidigare inte besökt. Gärna Europa denna gång. Att resa långt, som vi gjorde förra sommaren tar på krafter, men är spännande det med. Jag tror på Kroatien. På Split kanske. Namnet låter så ball. Annars är ju Grekland alltid ett säkert kort. Men vad var det nu vi sa..? Till ett land jag tidigare aldrig besökt var det ju.Vi får se vad vi kommer fram till.

Så här såg det ut när vi bokade en greklandsresa en sommar för inte allför länge sedan. Fast denna gång har vi ingen grek och franskcanadick med oss, utan en ungrare. Kanske hamnar vi i Ungern av alla ställen. Spännande. Nu finns det förstås inget hinder att crazy canadian kan sammansluta. De är de så välkomna att göra.




Kommentarer
Postat av: Ester

Härligt med semesterplaner!

Det är verkligen sommar i luften nu.

2009-05-25 @ 19:00:25
Postat av: crusty

...don't go Kos...det är mitt tips... ;)

2009-05-25 @ 22:27:36
URL: http://smurflandet.se
Postat av: Blingbling

Vi lyssnar på coachen crusty. Det blir inte Kos hehe.

2009-05-25 @ 22:47:31
Postat av: Jazzhoppan

Själv tar jag en tur till Turkiet! Det ska bli spännande, har aldrig varit där :-)

2009-05-26 @ 10:37:54
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Ungraren

Härligt att vi lyckades boka, även om jag inte visste att du var SÅ sugen på ett annat land. Nu fick man ju nästan lite dåligt samvete.



Budapest tar vi en annan gång ;=) !



Kram

2009-05-26 @ 20:21:48
Postat av: Blingbling

Du kan va lugn herr Ungrare. Jag är jättenöjd med vårt resval :)

2009-05-26 @ 20:37:11
Postat av: Pierre

Har man läst en blogg länge, när man minns inlägget med bilden för ett år sen?

2009-05-27 @ 09:50:47
URL: http://donpierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: