Internetpicnic

Jag flydde bruna huset idag. Istället tog jag med mig en kollega och besökte internetmässan i Kista. Det var grejer det.

Några higlights:

≈ Åkte bräda och gjorde så bra ifrån mig att jag vann ett par lovikavantar.
≈ Såg en hacker anställd av FRA hacka sig in på diverse hemsidor. Läskigt vad de kan.
≈ Träffade en fd kollega som inom kort tillträder som VD för ett Internetbolag. Om man skulle ta och be honom anställa mig som marknadschef då?
≈ Hittade killarna bakom skapandet av Atavahuset. Cool.
≈ Alla intressanta och mindre intressanta föreläsningar.
≈ Alla coola giveaways. I business to business snålas det inte. Skumpa serveras till affärslunchen minsann.
≈ Massa massa män att spana på. Men var var tjejerna?
≈ Massa hightech. Och jag blev alldeles knäsvag.

Och sedan åkte jag såklart raka vägen hem. Inte kan man åka och jobba. Japp, Crusty. Jag är en slacker. Öl snart då?


Kommentarer
Postat av: Fröet

inte dumt med bräda i stockholm...på en mässa å allt. Vare som i vännäsbacken?

2009-02-17 @ 16:58:41
Postat av: crusty

Jaaaaaa...öl! Jag är på :D

2009-02-18 @ 20:48:58
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Gurra

Hahaha VISSTE att det bor en tjockbrilla i dig också ;=) ! Åka till Kista så där på fritiden..



Kram

/Gurra

2009-02-18 @ 22:36:39
Postat av: Blingbling

Fröt: Ja faktiskt. Jag åkte skogsspår.

Crusty: Nästa fredag kanske?

Gurra: Det vet du ;)

2009-02-19 @ 19:58:39
Postat av: crusty

Ah..kan vara ngt! Då har man cash, right? :D

2009-02-19 @ 20:17:47
URL: http://manilla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: