Julgroggen

...dricks som sig bör hos Micke T. Men det blir först imorgon det. Julmys med vännerna, som ju faktiskt är min familj. Oh vad jag är förtjust i traditioner, vilket glöggen hemma hos Micke T har gått och blivit. En kväll med härlig mix av bästisar, kollegor, bloggisar och vänners vänner. Barn är också välkomna, bara dom inte är rädda för tomtar.

Hur har ni det med julstämningen förresten? Börjar den infinna sig i stugorna. Jag har ingen jul alls förutom min julstjärna. Men jag ser morgonkvällens fest som ett avstamp. Ett slags; nu jävlar är det jul snart. Hoppas få se mina greklandspojkar på plats också. Jag har ju inte sett dem på år och dar. Sedan Pete gått och blivit global marknadsdirektör är han osynlig t.o.m på Facebook.

Nu värmermer jag upp med skumtomtar. Tar tre. Samtidigt. Tänker på Patrik och rabies. Gurlxkdjcxjcsdfsd.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Min årliga tradition är julkonsert, det brukar faktiskt skapa en del julkänslor. Idag toppar jag med glögg så det verkar ju inte kunna gå fel. Annars är julkänslan på bott kan jag säga.

2009-12-12 @ 12:09:31
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Hanna, du är jättevälkommen att värma dig med glögg hos oss efter konserten.

2009-12-12 @ 13:15:05
Postat av: Therrorese

Jag har inte minsta lilla tillstymmelse till julkänsla. Alls...

2009-12-13 @ 18:13:35
Postat av: Ester

Nja, jag har satt upp en julstjärna i köket, köpt ett tre-pack hyacinter av en elev och ätit julbord med jobbet. Men den riktiga julkänslan kommer nog först om allt går bra med det jag väntar på.



Vad mysigt det låter förresten med gemenskapen ni har i ert gäng!

Julstämning skapas nog lättast tillsammans med andra.

2009-12-15 @ 21:11:31
Postat av: Patrik

Alla raccoon dogs har rabies.

2009-12-15 @ 23:44:24
URL: http://pudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: