Tittut

Hej. Här är jag. Inte så ofta som jag vill, men ändå. Se min frånvaro som något positivt. Är jag inte här har jag att göra.

Denna helg har varit fin. Som semester fast jag inte har semester. Jag har glömt bort att jag är människa. Jakten på föda och fortplantning har liksom helt kommit av sig. Inte heller har jag ägnat mig åt revirpink. Istället har det varit lyckorus av sol, bad, sol, bad, sol, bad och spännande möten.

Nu tror jag allt att sommaren börjat. För min del.

Och vart ska jag nu om inte ut i solen. Ajöss så länge. Vi syns i marshallens skugga. 


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Kan du hålla kvar solen tills jag är tillbaka i stan...? :)

2009-08-12 @ 11:57:21
Postat av: Hanna

Amen.

2009-08-12 @ 16:57:42
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: