Ba bulla

Jag och polarn min har precis tryckt i oss brunch på String. Farliga mängder frukost. Jag dör lite här i soffan, uppsvullen och uppstyltad bland kuddar. Och då åt jag inte ens pannkakorna.  Jag slötittar på 60 Minutes. Harmoni mellan snytningarna. Jag må ba bulla. Förkylningen är nästan besegrad. Bara snoret kvar att driva ut. I am back on track. 

Herregud säger jag bara! Vilken kväll jag hade igår! Vilket ös! Nä, nu ljög jag deluxe. Det var jag, ensam i soffan med krämig choklad. Jag somnade in av Neo Citran. Sov. Så såg jag en film. Inte misär, snarare lugn ro. Sen kom det ett sms från lamköttet. Han ville meddela att han minsann passerat 30. Han gillar inte att jag kallar honom lammkött, men jag tror han gillar mig. 

Nu laddar jag om. Kvällen i Axelsberg lär bli livlig. Blingbling ska sitta barnvakt. Oh vad vi ska busa.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar de där slökvällarna ibland. Tror man behöver det. Även om det kan vara trist för stunden när man hör kidsen rumla runt i trappen för att röka och kröka.

2008-09-13 @ 12:58:48
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Fröet

att må ba bulla är inte fy skam;)



(tur det finns fler västerbottningar i bloggträsket)

2008-09-13 @ 13:38:07
Postat av: Erik

Jag hade det där öset igår. Nu måste jag vila. För ikväll blir det ös igen. Under öset igår var det tre personer som frågade om min ålder. Jag bad dem gissa, och de gissade, var för sig, fel på mellan 10 och 12 år... Det är roligt att se deras miner när jag svarar lammköttsålder. ;-)

2008-09-13 @ 14:07:54
URL: http://lostintokyo.webblogg.se/
Postat av: Magnus

Slappa i soffan är skönt...om det är självvalt.

2008-09-13 @ 19:04:50
URL: http://papamac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: