Svart

Vad är det med mig? Vetskapen om att jag ska migla med fina folket på Lidingö ikväll göra att jag medvetet klär mig som en svart anarkist. För att retas med de adliga blå har jag DR martens kängor, svartare än svartaste mejken, baggybraller - - svarta även de. Black baby black. Var är mina svarta linser när jag behöver dem. Borde ta med mig Devil Cat i koppel också. Svart och svårmod.

Alla kommer att hata mig såklart. Äntligen en känsla. Jag ska dessutom se till att få hångla med ett backslick. Gärna någon med pappas kort. Är han upptagen, ännu bättre. Jag ska retas med alla. Alla.

Sådär. Nu har jag även lila nagellack och lila läppstift. Ärligt. Jag ser galen ut. Det här kan bli bra, riktigt bra. Skyll dig själv som bjudit mig säger jag bara. Skyll dig själv.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du ska retas med dem! Se hur bra det gick!

2008-10-26 @ 11:51:48
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Snälla söta var inte så fördomsfull.. :-(

2008-10-26 @ 12:10:45
Postat av: Therrorese

Låter som en outfit i min smak :)

2008-10-27 @ 21:30:52
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: