Hurra

Jisses. Jag har just räddat en Berlinresa. Födelsedagsbarnet skickade presenterna med mig hem -- jo man va tråkig och kunde inte haka hela natten, Berns va? Men med presenterna låg biljetterna. Det budades just en taxi till min lya för att reda upp.

Ikväll har jag firat födelsedag och förlovning. Mjau. Galet. Då kameran inte va med får jag bjuda på ett annat klipp med jubelaren. För er som är uppmärksamma... Hör Blingblings löfte i slutet. Fast det var till Micke T, och inte till bemärkelsedagenkillen. Det är allt jag har att bjuda på. Grattis Pelle.

Bubbel och famfarer.

Ha så kul i Berlin o på Berns.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken panik att ha gjort sig av med biljetterna! Du är en klippa du!

2008-10-02 @ 15:46:33
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling till Hanna

Mig kan man lita på du hahah. Jo, men så är det ju.

2008-10-02 @ 18:24:34
Postat av: Fröet

herregud vilkn panik jag hade fått! Tur det löst sig.

2008-10-02 @ 20:23:54
Postat av: tess

var är ni - J&B?

2008-10-03 @ 09:41:23
Postat av: Blingbling till tess

Självklart JB hahaha... Där är ju så mysigt.

2008-10-03 @ 10:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: