Smooth operator

Ikväll har jag smoodat med vänner och vänners barndomsvänner. Gammalt möter nytt. I detta sköna gäng också en bloggare. Ja, jag läser hans blogg varje dag faktiskt. Inte länkat härifrån dock. Jag vill ha honom för mig själv. En kille poppis bland tjejer. Både på nätet och IRL. Fast på nätet helt anonym såklart. Inga bilder. Där flockas tjejerna i alla fall. De bästa betyget.

Vi har lyssnat på skönt gig med alltför hög volym. Jag e hes. Allvarligt, jag börjar bli gammal som klagar på ljudvågor och grejer. Skitsamma, jag fick visa legitimation på systemet i dag -- vilket väger upp. Jag är rätt smooth.

Vet ni. Jag skedar i sängen just nu. Med ett lamkött. Förlåt katkött är det ju. Devil Cat såklart.

Dött i mobilen ikväll. Suck. Jag är iskall. Men på FB knackar det. Jag drar dit. Kanske är det Mr Jake med visdomar.





Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill med ha en katt i min säng i natt

2008-11-08 @ 04:35:26
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Jag vill va en katt i sängen ;)

2008-11-08 @ 09:48:11
Postat av: Jan Sjöberg

Hej.

Vem är sångerskan på videon?

Hälsning

Jan S

2008-11-14 @ 23:54:46
URL: http://liberalen.wordpress.com
Postat av: Blingbling till Jan

Hon heter Sade.

2008-11-15 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: