Skrattstock

Pojkvännen gick på hela två ggr. Jag har honom på bild o på film. Men eftersom en stor del av Stockholms tjejer vill kasta trosor på honom (nej det var inte Björn) måste jag låta bli att lägga ut bilderna här. Jag vill inte ha trosor på min blogg. Bara mina egna i så fall.

Det har varit en grym dag. Ja, ni hajar. Kväll också. För gissa vilka som hyrde loftet på Judit??? Hehe.... Standuppare är viss väldans törstiga. Jag med!

Okej, mina bilder från Långholmen (men inte från Judit) kanske dyker upp imorgon, när jag har landat.


Kommentarer
Postat av: Kajen

Jag såg honom också. Men bara när han gick på andra gången. Mina bilder från dagen hittar du här:

http://www.flickr.com/photos/bisonblog/sets/72157605357973726/

2008-06-01 @ 02:46:44
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: Blingbling

Underbart, vi har svirat på samma ställen :) Attans att jag inte träffade på dig. Jag satt i skuggan till vänster om sceen.

2008-06-01 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: