Menstrick

Nu har jag haft två sköna kvällar med vin och vackra tjejer. Och jag har insett det nu, jag kan inte bara hänga med killar. Kvinnlig fägring behövs det också. Och som det har skvallrats. Om män såklart. Jag måste ju passa på liksom. Jag brukar inte snacka så värst mycket om män här, för det har ju hänt att vissa smarta jävar hittat hit, men nu bara måste jag. För jag har ett litet dilemma. Det finns en man jag längtar efter att få träffa. Men hela tiden kommer den här "asså jag har så himla mycket på jobbet, jag är helt sjukt trött". Jag blir fan galen. Har inte jag det då? Man kan väl för fasen prioritera. Har han tid att chatta med mig hela kvällarna har han väl för fan tid att ses också? Eller. Gud vad jag svär, men jag har nu tappat tålamodet alldeles. Jag har märkt att många killar kör med den bortförklaringen. Typ som vi tjejer kör med menstricket. Åååh, jag orkar inte med killar som har mens, seriöst.


Kommentarer
Postat av: Ester

Tjejsnack, gud vad jag saknar det! Det kan verkligen vara befriande med fnitter och skvaller. Men just nu skulle jag hellre vara man för det verkar som att de har roligare på sina "herraftnar".

Killar med mens ska man nog byta ut. Om man kan.

2008-05-04 @ 00:37:25
Postat av: Kajen

Sluta kryp och fokusera på människor som ger istället för tar din energi. Du är större än att svansa efter ett ljummet spår som uppenbarligen inte är beredd att lägga ens minimal energi på att mötas på riktigt. Ja, jag vet att otillgänglighet skapar attraktion. Funkar vare gång. Men du får helt enkelt ta dig runt det.

Sorry, nån var tvungen att säga det. ;)

2008-05-04 @ 01:09:29
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: valp

säg det åt honom?!
och vi karlar måste oxå få ha mens ibland.

2008-05-04 @ 10:10:05
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/
Postat av: Jag

Jag börjar med Valps råd, att säga det till honom. För just nu är hans otillgängighet = frustration och irritation. Duckar han så går jag vidare med Kajen och Esters råd. Att byta ut honom. För jag kan ju inte vänta på någon som engagerar sig i jobb istället för i mig. Dax att bli lite mera ego och smida planer. Dax att hitta någon som ger mig lika mycket energi som jag ger tillbaka.

2008-05-04 @ 11:45:41
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: