Jag, jag, jag

Idag har jag haft mig själv som sällskap. Yes, jag är tillsammans med mig själv helt enkelt (ni hajar). Ensamvarg har på egen hand sett båtar slussa ut till havs, druckit vårens första Frapino och flörtat med flanörer längst mälarstrand. Dagen har börjat fint och konfliktslöst. Vem ska man bråka med eller irritera sig på när man är själv liksom. Sig själv kanske. Men ikväll vill jag ha sällskap. Någon som vill ta ett glas vin med mig kanske? Eller varför inte en bärs? Jag ska bara tvätta lite först samt avsluta ett kapitel.

image583

Blingbling spanar på båtar!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag kan höja ett glas i din riktning i kväll ;)

2008-05-01 @ 16:23:35
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: 08an

vilken härlig bild!! jag jobbar ikväll, suck, annars hade det varit grymt med ett glas på söder!!

2008-05-01 @ 17:51:59
Postat av: Jerk

Synd att Öst 100 stängde, annars hade du nära dit :)

2008-05-01 @ 18:33:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Bussan

Det är tur att vi som ibland umgås med oss själva är så himla trevliga, för annars hade vi ju inte stått ut i vårt eget sällskap!? =)

Jag hade gärna delat en flarra vin med de´ - och snackat käääärlek! =)

God helg!

2008-05-01 @ 22:16:26
Postat av: Jag

Bussan, du får helt enkelt komma till Stockholm på besök. Jag bjuder på vin och husrum :)

2008-05-01 @ 22:33:14
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: