Inga hästar i stallet

Här ligger jag och torrbloggar. Har försovit mig så in åt... ööööh fuck it! Sol ute, öken i min kropp. Och igår tömde jag plånboken på Stallmästargården. Jag måste ju på något sätt fira att löneförhandlingen gick åt skogen. Vad är väl en tusenlapp hit och dit. Ni vet ju alla att Blingen hatar pengar. Storstekarn har väl en nota på si så där 17 000. Eller hur var det nu. Skumpan får aldrig ta slut.

Nu måste jag erkänna en sak. Jag och bubbel går inte ihop. Jag blir onykter, tappar talet o sluddrar. Bubblorna drar till hjärnan och eliminerar mina stackars hjärnceller. Jag blir ett mongo. Titta här själva. Nä, tacka vet jag Jack.




Kommentarer
Postat av: valp

jag tål ingen alkohol. eller så är det alkoholen som inte tål mig.

2008-05-24 @ 14:12:20
Postat av: Hanna

Underbart. Själv älskar jag champagne. Visst stiger den en snabbt åt huvudet. Men det är ju så gott!!

2008-05-24 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: