Fred på gata 12

Herrejävlar. Nu har man försove se alldeles. Ja sene ju nu. Fatta. Snoozat i över en timme och sen trodde jag att de var lörda. Men guuuuu. Inte stressa nu. Alltså kl är ju faktiskt bara 8. Jag har låg försovningströskel.

Igår var det fint. Jag firade gladaste beskedet tillsammans med Hornstullsligan/Juditigan. Först på Judit och sedan vidare i natten till Fredsgatan 12. Dom få va kvar. Dom vann.

Idag är det också fint. Men tröttheten äter upp mig innifrån. Nåt slags bakismonster har grott.

Nu duscha fort som fan. Det blir en slags tävling med Micke T vem som är först på jobbet och vem som är minst bakis. Jag tror jag har stora vinstchanser.


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Yeye!! Bravo J & B!

2008-05-28 @ 13:13:28
URL: http://therrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: