Bloggskugga

Jag fattar inte varför jag sitter här. Sen när tog bloggen över mitt liv? Det oroar mig att jag gått och blivit osocial. Jag hänger med bloggen istället för med vänner. Och vännerna sladdar in här och uddaterar sig istället för att ringa. Fan vad stört.

Men igår var jag och Miss B ute. Så helt kört och osunt är det inte. Vi åt fin middag och blev väldigt ompysslade. "Hej, men dig känner jag igen, du har ätit här förr". Och sedan gav servitören oss en aptitretare och finfin service resten av kvällen. Borde nog bli stammis där. Efter ljuvlig middag gick vi vidare till Imperiet. När jag äntligen bestämt mig för vilken drink jag ville ha säger bartendern "Neeeej, inte den. Den är äcklig". Alltså, hallå! Varför har dom då den på drinklistan. Okej, han styrde upp mitt dåliga val och jag fick något helt gudomligt. Kanske Imperiet ska bli min stammisbar också.

När jag satt där och sippade på goda driken och myste med Miss B sladdar Fredde Blåbralla in med en dejt. Jag höll på att trilla av barstolen. Det var en FB dejt. Han kom förbi och sa hej och beklagade sig över att hon hade för små bröst. sedan gick han tillbaka till sin dejt. Så typiskt honom. Jag tittade på henne och såg att hon var alldeles för snygg för blåbrallis bästa. Han var nog bra nervös stackarn.


Kommentarer
Postat av: FRöet

vi är väl alla lite bloggstörda emmelanåt!

2008-05-05 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: