Skåning

Igår gjorde jag ett gästspel i Helsingborg. Eller jag var på Helsingborg. Baren var öppen bara för oss. Gu så fin och viktig man kände sig då. Jag sladdade in i slutet på en femrätters. Fintade bort de berusade partyfirarna och fick mig två desserter, finvin och dessertvin. Fick också ett f.d kokainmonster till bordsgranne. Vågade inte ge henne en känga, men det gjorde Judit. Hon var väldans vacker. Typ bländade mig så att jag helt enkelt glömde bort att se ifall där fanns en fotboja. Förresten. Judits tal till mig var inte heller värst smickrande. Skulle jag dejta 4 i veckan?! Är det inte snarare så att jag inte dejtat på fyra veckor? Slängkyssen tyckte jag däremot om. Resten av kvällen bestod av hiphop ligans showande och en massa dansande och firande. Mys och tack!


Kommentarer
Postat av: valp

kokainmonstret är en heting.

2008-06-09 @ 18:29:56
URL: http://sjukvalp.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: