Union

Ikväll var en märklig kväll. Tänk er en himla massa spanjorer, greker, ryssar och svenskar inklämda i en och samma lägenhet. Vår gemensamma nämnare är vänner och en fotboll. Det var lika galet som underbart. Ryssarna drack vodka, spaniorerna skålade med cava, svenskarna var uppgivna och grekerna mest tystlåtna.

Här bjuder jag på en liten bild av den högra läktaren.



Natasha ska ha ett stor tack för den ryska buffen. Det som kanske var mest spännande var svamparna (vodkan lät jag bli). Sedan hade menyn såklart ett inslag av grekland. Det tackar jag Bill för.

På väg hem (hallå, jag tillhör ju de uppgivna svenskarna så jag drog) mötte jag ett X. Det stack till i hjärtat. Gud vad han är vacker. Sedan hade han ett plagg på sig som jag var med och köpte. Det gjorde inte saken bättre. Han såg inte mig. Kanske var han fotbollsberusad, kanske låtsades han inte se. Jag orkade inte säga hej.

Livet är som det är, ups and downs. Det är därför jag älskar det så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: