Nyhetsbevakning

Det skrivs väldigt mycket om FRA just nu. Lagen alltså. Läses också för den delen. Jag som alla andra bloggare borde skriva om det där. Men det är svårt. Jag har en vän på FRA, men är ingen vän av FRA. Han är här ute i cyber och smyger. Därför viskar jag i andra kanaler.


Sedan har jag inte tid att engagerar mig heller. Herregud, jag måste ju följa Lazys blogg slaviskt. Har hon flashat brösten idag? Vad har hon för bikini? Vilket disco har hon besökt? Viktiga saker I tell you!



Kommentarer
Postat av: Janne Wallin

Tack för bloggtipset! Nästan roligare än "Stureplans vackraste".



För det kan väl inte vara på riktigt. Eller?

2008-06-18 @ 13:15:08
URL: http://2barn1hund.blogspot.com
Postat av: Jag

Lazy är underbar.

2008-06-18 @ 16:50:15
Postat av: Tom

Bra att du tar upp det. Hinner inte blogga så mkt om det heller men stod vi riksdagen o hytte me näven kl 8.00 morse iaf.

2008-06-18 @ 18:06:20
URL: http://typpapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: