I landskapet intet nytt

Jag har två digitala redaktörer sittandes bredvid mig. Det smattras flitigt. Det är väldans flitiga måste jag säga. De har många skills. Den senaste tidens tunga smurf- och pezartilleri är ett exempel på det.


Kollega 1: Har du sett min senaste (visar stolt sin nyinköpta pez)


Kollega 2: Imponerande! Har du sett min? (webbis 2 håller upp sitt senaste smurfförvärv)


Kollega 1: Det här går över styr.


Kollega 2: Jaaaa, på snudd!

Näh, dax att damma av lite mejl. Eller så... gå hem.



Kommentarer
Postat av: Fröet

pez och smurfar är kung;)

2008-06-25 @ 21:46:31
Postat av: L80

De verkar vara väldigt barnsliga alltså!

2008-06-26 @ 10:15:59
Postat av: crusty

...tsss..håller med L80, vikka barnsliga kollegor!

2008-06-26 @ 17:08:37
URL: http://manilla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: