Jojagog äror hohemommoma nonu!

 Jag trodde Internet hade gått och dött efter min frånvaro, men icket. Det lever och frodas. 110 nya feeds. Hellvitte vad ni bloggar. Tur man har fet jetlag så att man kan ligga och läsa bloggar hela natten. Kanske inte så bra ur hälsosynpunkt iof, då jag sovit nada det sensaste dygnet.

Vilken resa det varit. Jag vet inte hur jag med ord ska få ner det här. Får klura på det. Vet att min familj sitter hemma och väntar på bilder. Kanada är ett så vackert och storslaget land att det liksom inte får plats här. Det blir bara futtigt då.

Kanske borde börja med att sova lite.






Kommentarer
Postat av: Sara

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen- nyheter!!Shit vad vackert!! Välkommen hem och jag vill höra MEEERA imorgon!! Kram kram

2008-07-26 @ 19:43:50
Postat av: tess

jag började tro att de hade kidnappat dig för gott där i Canada... Skönt att höra att du är hemma igen!



Du, vi ses väl på torsdag? Tänkte börja rätt tidigt - typ eftermiddag med picknick utan för Tanto. Vill du komma? det är jag, min kanadensiska gäst, mina kompisar... Lugnt och mysigt bara - innan schlagern kommer igång!

2008-07-26 @ 21:29:01
Postat av: Magnus

Välkommen hem Blingan!

2008-07-27 @ 15:01:15
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt att du är tillbaka! Det ser otroligt amazing ut!

2008-07-27 @ 22:00:45
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: 08an

hurra-du är back!visst är det härligt att vara himme ändå!?

2008-07-29 @ 05:05:55
Postat av: Lennart

Välkommen hem. Själv ångrar jag att jag inte åkte till Kanada för flera år sen, så härligt som där är. Men jag ska kompensera det genom att snart åka dit igen.

2008-07-29 @ 13:01:03
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: