Torsdag kväll

Konstig natt. Den blev ju inte alls som jag tänkt mig. Dejt? NOT!

MT tröstar med att jag ju trotsallt har, citat  "en stock att underhålla" slutcitat. Vad menar han?

- Det trodde ni inte grabbar, att jag skulle komma ihåg, hehe. (till MT & Crusty - internskämt)

Okej bloggers, istället för dejt (som ställdes in) blev det mingel med FFC & company. Blingbling njöt. Och pricken över i:et, ett mess från Terry Pioson, som skrev;

Crazy Dancing and crazy affairs as usual tomorrow night, Friday 1st at the Barzilay.

With dj Das Glow (Institubes) and Deepa and Dnok

For discount list write [email protected]

XXX
The ladies

- - - - - - - - -

Men det bästa av allt...Det är att Pontus kommer imorgon. Och han ska bo hos mig. Vi ska äta sushi och dricka vin.

FFC = fucking frensch canadian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: