Nätkille

Jag har hittat en perfekt njutning. En hottie som hör av sig då och då via MSN. Ja han är fett het. Och så praktiskt det är. Han tillfredställer mig digitalt och jag slipper allt det andra. Det där jobbiga med att inleda något i stil prassel. Jag tror han har flickvän, men skitsamma. Han är min netboyfriend. Det räcker så.


Nätpojkvän, sug på den. Vi ligger med varandra på nätet.


Igår ville han iof ringa. Men där går fan gränsen. Nej, jag vill ha honom på nätet, inte i örat. Sedan är telefonsex inte riktigt min grej. Visst har jag provat, och det var bra. Men en nätkille är en nätkille och ingenting annat.  



Kommentarer
Postat av: 08an

vad praktiskt. man slipper göra sig i ordning, slipper sminka sig och jaga rätt underkläder och plagg. bra tips!

2008-01-28 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: