Lördagsgodis

Idag har jag gjort feminina saker med mina killar. Vi har handlat gardiner och stänger. Fikat har vi också gjort, jag GH, Bill och Micke T. Så kvinnligt. Bra va!? Enligt Bill och GH är svenska tjejer inte feminina nog. WTF!!!! Vi är för självständiga helt enkelt. Vill dela på allt. Är inte det bra? Inte heller kan vi visa känslor. Äh, jag fattar inget. Skitsamma. Den goda nyheten är att Bill stannar till december. Inte för att vi ses så ofta, men han är en skön snubbe. Vi ska bara ändra lite på hans kvinnosyn så... Jag trodde allvarligt att han återvänt till Kanada där ett tag, men så visade det sig att han gått och blivit kär. I en ryska. Hon lär va feminin. Och Bill har blivit toffel.

Förresten, vad skönt det var att träffa er bloggers igår. You are the greatest! The Mafia. Fan vad jag myser i ert sällskap.

Nu ska jag fästa lite trådar till min senaste kretion. Sedan ska jag se om jag vågar ta tag i Kajens utmaning.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är svårt med kvinnskligheten. Tänk om kvinnor och män slutar attraheras av varandra för att männen blivit feminina och kvinnorna manliga? Då kanske det inte var så mycket att ha i alla fall. Kvinnligheten sitter inte i att gilla laga mat och ha känsla för gardiner, inte enligt mig.

2008-01-26 @ 16:42:27
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Magnus

För mig är manligt och kvinnligt nästan enbart den anatomiska skillnaden. Allt annat tror jag är inlärda mönster. På jobbet finns det de som på fullt allvar tror att det är genetiskt att pojkar leker med bilar. Det har ju verkligen funnits bilar parallellt med hela mänsklighetens historia.

2008-01-26 @ 18:04:41
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Anonym

Hanna: Jo, för en kanadagrek och en ungrare sitter det nog i det. I matlagning och städning och sånt. Ska forska vidare i det.

Magnus: Jag tror på dom där mönstrerna jag med. Jag tackar mina pals än idag för att de gav mig det där perfekta mönstret.

2008-01-26 @ 18:39:17
Postat av: GH

Tja baby !

STORT tack för hjälpen med gardinhandlandet :=) Apropå kvinnligt och manligt så har du inte hört min version än...även om jag höll med Bill en del. Det tar vi nästa gång vi fikar !

Kram !

2008-01-26 @ 20:29:08
Postat av: Blingbling

GH: VARSÅGOD :) Så fort du hängt upp dem vill jag allt komma över o titta. Och då kan jag ta med mig fika :) Soft i kväll. Tittat på video hos Micke. Vi fick inte plats på bion.

2008-01-26 @ 23:32:14
Postat av: Therrorese

Ja, det var så mysigt att ses igen. Som alltid med the Mafia!

2008-01-27 @ 12:24:48
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: