Ett nyhetsbrev från hell

Det nya i nyhetsbrevet är att jag inte har något nytt att berätta. Här händer inget. INGET! Alla flippar ur. Konsulterna sitter och citerar pistvakt. Alltså förstår ni hur jag har det? Och för typ 5 min sedan diskuterade de ringmuskler. Alltså jag dör, på riktigt. Och för detta lyfter de fet lön. Jag gör i alla fall nytta. Eller eeeh, kanske inte. Jag bloggar och håller käft och simultanjobbar med produktansvariga på plan 6.


Apropå sex. Igår hörde en kille av sig och villa ha just det. Helt oväntat, halvt bortglömd, just hemkommen man. Det kan vi väl, sa jag. Men inte i natt. Observera att klockan var typ 02:00 när han vaknade till liv på min MSN. Så nu har jag ett ligg innestående. Jag vet inte om jag ska ge mig in på det. Han är en sån där gullig kille som man egentligen bara vill skämma bort med mat eller soft videofilm. Inget annat. En kille att gulla med, inte kn*lla med.


Nä, jag nu skiter jag i allt. Det finns en risk att jag bloggar ihjäl er om jag fortsätter. Istället ska jag titta på youtubefilmer och drömma mig bort. En timma till ska dödas innan hemfärd.


Ops, nu ringde presschefen och gav mig lite jobb. Alltid något. Men inget att skriva, bara att titta på. Och hjälp med bilder. Easy work.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Där har vi det! Det är så jag vill lämna detta jordeliv; ihjälbloggad av Bling!

2008-01-04 @ 18:36:03
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Blingbling

Åh magnus. Du anar inte vad uttråkad jag var idag. Jag höll fan på blogga ihjäl mig själv med en massa skit. Men jag fick tiden att gå.

2008-01-05 @ 01:46:22
Postat av: 08an

hshs...friskt vågat av killen...! kom igen, blogga ihjäl oss!! :D :D vilken drömtillvaro!!

2008-01-06 @ 00:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: