Good manners

Det finns good manners vad gäller booty call. Det finns det verkligen.

Då jag fick två igår, ett bra och ett dåligt, tänkte jag att vi kunde ta en bootycall skola.

Det dåliga booty callet:

Berusad kille ringer kl 01:30. Han vill komma över. Jag svarar:

"men du, är det inte lite sent? Och du är dessutom full, det är inte jag" (han är ett riktigt pain in the as i luren nu)

Varpå han säger:

"Men hon är ju inte 05:30 i alla fall". Sedan klick. Han blir sur och lägger på utan att säga hej då.

VA!? Har jag ringt honom 05:30 någon gång? 

Och det bra:

Killen börjar bearbeta mig redan tidigt på kvällen. Med charmiga småporriga sms bygger han upp förväntningar. Han vet precis vad han ska göra för att skapa det där pirret. Han är slug den mannen. Och jag faller direkt. Vi håller kontakt resten av kvällen fast vi befinner oss på olika håll med olika vänner. Vi går där och längtar oss till en annan plats med bara oss själva. Häftigt. Fast det kan försås hända att han parallellkör dialogen med tre andra tjejer. Det vill jag inte veta av.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, eller att det finns ett rullande schema av något slag där man hamnar överst med en viss periodicitet. Argh...

2008-02-09 @ 10:47:19
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: garbo två

Inte konstigt det där att man kan bli helt utpumpad av att leva singellivet. Det tar ju på krafterna.

2008-02-10 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: