? blir till !

Jag har grubblat bra länge på en sak och jag kan inte lösa den. Som med kuben på 80-talet. Det krävs nämligen ett litet experiment, inte helt enkelt att utföra. Och nej, ni ska inte tro att meningslösa universitetspoäng kommer till användning här inte. Inte ens en skissad stategi. Jag måste liksom besitta vissa elemäntära sanningar. Var är du som ska ge dem till mig?  

När jag hittat denna du löser det sig med automatik. Det räknar jag med.

Blingbling söker vidare bland bloggar och nätverk. Hon ger inte upp.


Kommentarer
Postat av: Magnus

I bland har svåra problem enkla lösningar. Rubriks kub hade ju färgade klisterlappar på sig. Dessa gick ju att lossa och klistra på igen...

2008-02-04 @ 20:31:47
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Hanna

Om du hittar ett bra ställe för svar får du gärna dela med dig. Mina ? är allt för många...

2008-02-04 @ 20:38:28
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: