Transmission

Jag säger ingenting så har jag inget sagt. Du gör som du vill, allting står i din makt. Fri att gå till någon annan, jag skulle aldrig be dig stanna... om du inte ville själv - - ännu en dag, snart är det kväll.

Ingenstans kan jag gömma mig för dig. Gå din väg, jag vill aldrig se dig mer älskade vän. Tralla la trio lligo.

Bush han jamar. Vi har haft det rörigt, för kilen i hörnan från bilden på kollegans skärm dök upp. Bara så där på min hemmaplan. Jag ba, näääää. Inte här. Sen ba, ja ja va jag trevlig. Vad skulle jag göra. Som ingenting. Ingenstans.

Jag åt pommes påLläckergrillen. Med kryddor av killar bakom disk som kryddar.

Gonatt.



Kommentarer
Postat av: Fröet

fylleblogg av högsta klass?;)

2008-12-20 @ 09:06:03
Postat av: Hanna

Kyptisk fylleblogg om jag får be. Men av yttersta klass förstås.

2008-12-20 @ 11:22:48
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kryptisk ska det vara, undrar vem som är full egentligen?

2008-12-20 @ 11:23:08
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Haha, och jag tror att jag skrev en väldans massa fyllekommentarer på era bloggar i natt.

2008-12-20 @ 11:51:14
Postat av: tess

ja, vilket fyllebloggande... mer kryptiskt än vanligt! man skulle ju kunna tro att det borde bli tvärtom... :-)

2008-12-20 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: