Julefrid

Det luktar sopor här omkring. Och det är mina sopor. Min mamma jobbar inte här. Men hemma hos mig jobbar hon förfullt. Det har hon gjort sedan onsdag. Mat och städning och vallning på stan.

Vi hade ett mission i helgen. Att handla julklappar. Det gick sådär. Jag handlade bara till mig själv. Vad är det med mig? Jag ska bara ha, ha och ha. Och ändå har jag lyssnat på Götes julvisa flera ggr. Att jag aldrig lär mig.


Nä, nu ska jag skippa kallpratet. Det här klickade jag fram i mailen för en sekund sedan. Det är med mig man ska resa.



Kommentarer
Postat av: Fröet

hahaha;)



mysigt med mamma på besök

2008-12-01 @ 11:03:25
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Gurra

Jag tycker nog lussebullarna som du bakade gott och väl räknas in i goda gärningar som kompenserar det faktum att du bara handlade till dig själv !



Kram!

2008-12-01 @ 13:02:07
Postat av: Sissi till Gurra

Sissi hon är generös hon ;)Och riktigt huslig när hon vill. Kull att bullarna uppskattades och att du chockerade mamma med pussar på kind.

2008-12-01 @ 13:55:56
Postat av: Sofia

hahaha...

2008-12-01 @ 14:40:54
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Gurra

Klart att mamman till den tjej som bakar så goda lussebullar ska ha pussar på kinden !

2008-12-02 @ 11:03:19
Postat av: Göte Børge

Vi har infört en regel nu att varje gång vi köper något onödigt så måste vi miljökompensera för det genom att plantera ett träd i vår trädgård.



Snart kan jag inte se skogen för alla träden



;-)

2008-12-04 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: