Tidig morgon

När stockholmarna sover är Stockholm som vackrast. Och när min blogg vilar har jag som trevligast. Jag har haft en gäst jag tidigt imorse promenerade med till Södra station. Promenaden bjöd på detta.



På bilderna ser ni en fontän, ett nyvaket Medbogartorg, Blingbling som spanar in blingbling och min slumrande gata.

Igår ja. Jag firade min bonus med att bjuda ut MJ på middag. Höll förresten på att sluta illa då jag inte bokat. Men hallå, kvinnlig norrlänsk charm gjorde att vi fick ett bord, och detta hela kvällen. Sedan, för att undvika den svennebananiga lönefredagen, hyrde vi en film. Mys. Tills larmet väckte oss. Tidigt. MJ skulle upp för att att delta i Svenska simförbundets årsmöte. Plask.

Idag ska vi hjälpa Pete att flytta. Jag, Micke, Bill, Sofia och Pete ska bära kartonger, möbler och prylar. Jag ser fram emot fysisk aktivitet och skönt häng med dem. Idag blir en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Flyttade är perfekt helgsysselsättning. Jag gillar det som tusan. Särskilt när andra flyttar så man slipper projektleda det hela. Bara utföra.

2008-04-26 @ 10:44:11
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: