Orkeslös

Gud, jag blev alldeles knäckt av all flytt. Först Petes flyttlass till förråd, sedan soffa och TV till Bill och avslutningsvis en del kartonger, bokhylla och stuff att hämta på anrika Östermalm. En himla massa spring alltså. Efter allt rännande bjöds vi på delikat middag av Pete. och vad händer? Jag blir vansinnigt trött. Orkar inte. Fick kasta in handduken när de andra gick vidare för att roa sig. Jag har ingen energi.

Det gör mig ledsen när jag inte orkar. Jag ska sova lite nu. Kanske kan jag möta upp dem senare. Hoppas.

Så går det när en svag och orkeslös tjej föreställer sig vara stor och stark.


image579

























Titta så graciösa de är när de flyttar. Starka män som vet var skåpet ska stå! Eller hur var det nu?


Kommentarer
Postat av: 08an

eller såhär: starka män som behöver kvinnor som visar var skåpet skall stå!!

2008-04-28 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: