Nubb

Jag blundade för dom läskiga busarna och jag hyllade min vän. Jag fixade det. Det funkar att världar möts fastän jag inte står för samma värderingar som vissa av dessa. Åh gud, jag skulle kunna berätta så mycket här och nu, men det går inte. Jag törs inte. Jag försöker igen imorgon. Kanske. Eller jag lär ju va mer försiktig då.

Ohhh gud. en sak till innan sängen. Jag älskar 7-11 i Skanstull. Personalen där är bara så...MMMM LOVE YOU!

Tänkte jag skulle bjuda på ett litet klipp från igår också. Bara nu inte busarna hittar hit. Då måste jag gå under jorden. Efter detta följde en stripp jag sent ska glömma. Så går det när tjejerna sitter i soffan och hetsar.



Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill flytta till skanstull...kanske efter jul;)

2008-04-20 @ 12:04:38
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Blingbling

Fröet: Fytta hit :) Då får du många bloggrannar och världens bästa 7-11 (som ju faktiskt har öppet till 3 om nätterna. Mitt andra hem.

2008-04-20 @ 15:49:17
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: