Nollpunkten

Ni kommer inte att tro mig nu. Men jag har 0 olästa mail i min inkorg. Det har jag aldrig haft tror jag. Det är ju så att man kan gråta av lycka. Hela veckan har gått åt till att beta av de förbannade rödmarkerade sakerna. I samma veva som jag öppnat ett mail har två nya anlänt. Så har det känts. Men nu är jag på 0, frågan är hur länge till. Nice. I skörden av mail hittade jag ett från en kille som jobbar ute i världen. Han skrev för att han befann sig i mina hood. I Göterborg. Öööh, sen när blev Göteborg grannby till Stockholm. Charmigt i alla fall att han tänkte på mig. Av alla 2 000 anställda på firman och flera tusen i koncernen är det mig han minns hehe. Sist han var på Sverigebesök på vårt kontor fick jag praliner. Jo, man tackar. Då blev det tissel och tassel bland kollegorna.


Idag är det fredag. Jag ska hänga med Niklas på Södra bar och bara njuta av sällskapet och utsikten. Får inte bli sent bara. Jag har en viktig fest imorgon ju. Fredde blåpbralla har 35-årskalas. Och eftersom jag var ute igår och i onsdags så... Hmmmm hål i plånboken.



Kommentarer
Postat av: garbo två

Bara att njuta av den upplevelsen. En tom e-mail box,wow.

2008-04-19 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: