Kvällkaramell

Jag sitter här med en Bindefeldinbjudan i min hand. Bratsens tidning Stureplan fyller hela 3 år. Årets barnkalas. Hur har den tidningen kunnat överleva så länge?

Självklart ska jag gå. Jag tror det kan bli kul. Hur kul som helst. Ingen där vet vem jag är, förutom min vän som bjudit med mig då såklart. Jag kan mingla runt helt anonymt och njuta av bubbel & mat samt spana på B-kändisar och silikontuttar. Det lär krylla av dem. Jag kan dessutom flörta och ställa till med skvaller MOHAHAHAH.

Vi ska inte fira tidningen, den läser jag aldrig. Men vi ska fira att ett speciellt papper signas imorgon. Att min vän fått nytt jobb. Inte vilket jobb som helst. Han e grym.


image556



Kommentarer
Postat av: Tom

Dom lever nog på sajten. Garanterat. Låter kul i alla fall. Varför e jag inte bjuden? :C

2008-04-02 @ 22:02:01
URL: http://typpapper.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag hade faktiskt hellre gått på Guldägget. Om du har friplåtar dit kan vi kanske byta :)

2008-04-03 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: