Ja, jag suger

Innan jag somnar (det kommer att bli svår för en viss man är online) ska jag berätta om min tröja. Den har motivet av blodsugande parasiter. Små djur med stora munnar. Blodiglar, fästingar, you name it. En tjen ikväll ba; Anna, vad har du på din tröja? Värsta flytet att jag just idag tagit spruta mot TBE.

Detta är en rosa jävla t-shirt jag brukar strosa omkring i om söndagar eller sova i. Men pga av ett felsteg i morse råkade jag ta den på mig innan jag gick till firman. Vad ska folk tro?

Nää, nu ska jag sexchatta lite med stilig man online hehe. Sedan sova. För imorgon är det viktig dag.


Kommentarer
Postat av: garbo två

Jag tog också vaccinet här i torsdag så nu behöver jag inte tänka på det på flera år. Kan ligga i gräset och ha det gott i sommar utan att vara orolig för de små krypen, värt varenda öre.

2008-04-19 @ 21:26:40
Postat av: Göte B

Man hittar ju en del guldkorn här ;)

2008-05-26 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: