Utmanad av grannen

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

1. Jag har en last. Kan inte blogga om den, men ni kommer att märka vilken när vi ses ikväll.

2. Jag lagar sällan mat. Äter alltid ute. Äter jag hemma är det oftast mackor på menyn. Min krognota är därför sjukt hög. Hjälp...

3. Jag är känslomänniska med nära till gråt. Gråter både av lycka och sorg.

4. Jag kan dejta flera killar samtidigt utan att tala om det för dem. Men det får man som singel tycker jag. Just nu dejtar jag ingen dock. Det känns trist. Vi ska ändra på det.

5. När jag är ute och klubbar spanar jag efter killar som kan föra sig på dansgolvet. Tänker: som man dansar kn***ar man.

6. Jag har otur i kärlek men tur i spel. Jag har tex vunnit mitt förstahandskontrakt på Södermalm. I ett lotteri alltså =)Eller, jag har inte otur i kärlek, jag gör bara dåliga val.

7. Jag är ingen telefonmänniska. Ringer sällan någon. Däremot är jag king på att skicka sms. Det blir flera om dan.

8. Jag har följt en blogg i över ett år utan att ge mig till känna. Jag är bara där och smygläser utan att lämna kommentarer.

Nu utmanar jag:

Nollåttan
Kajen
Dr S

Pierre och Shorty (får man länka till er blogg?)
Therrorese
Pudding
Sir Huus
Jerk
Lazy Girl


Kommentarer
Postat av: nollåttan

tusen tack för inbjudan!! är helt död efter jouren, 1 timme sömn totalt, urk! ska sova vidare, träffa kompisar med barn och blir det inte för sent kommer jag..å nils oskar...me like!antar din utmaning direkt!!! kramar

2007-09-08 @ 13:26:36
Postat av: Magnus

Jag dansar med white mans overbite. Hur översätter man det till bingen?

2007-09-08 @ 13:34:43
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: grannen

man lär sig alltid nåt nytt om människor i de små faktan som rullar ut i cybervärlden. Jag tror att jag vet vad din last är... Får väl se om det stämmer om ett par timmar... :-) Kram

2007-09-08 @ 14:59:36
Postat av: nadine forever

ok jag ska se om jag kommer på något men jag vet inte riktigt

2007-09-08 @ 18:20:01
URL: http://industrial.blogg.se
Postat av: huus

All right Bling, jag antar utmaningen!

2007-09-09 @ 00:21:20
URL: http://sirhuus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: