Igår, idag, imorgon är bra dagar

Igår:

Jag var på bokrelease på pet suound.

Jag var på invigning i Skrapans nya galleria

Jag fick en present av en väldigt fin vän

Och jag fick sova. I natt höll inte norrmannen mig vaken.


Men jag hade inte tid att köpa en ny mobil. Det är keff. Såg förresten att både 3 och Phonehouse öppnat upp portar i nya Skrapangallerian. Det är fett. Så imorgon kanske.


image457
Min present

Idag:

Lunch med en bloggare och blivande kollega kl 11:30 nånting

AW med en vän (som jag mött på cyberspace och dessutom jobbat med)


Imorgon:

Inflyttningsfest hos Pumla M

Senare på kvällen - singelfest i Solna

Och lördag är ju alltid lördag. Mysigt.


Vad var det här för himla inlägg? Jag behöver ett ämne. Ge mig ett.



Kommentarer
Postat av: crusty

..eeeh, 12 sa vi väl?

2007-09-21 @ 10:38:43
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Blingbling

Kl 12 it is =)Bäst att jag loggar ur här nu..

2007-09-21 @ 11:33:42
Postat av: tess

du verkar vara "en social butterfly" kära bling... :-) trevlig helg!

2007-09-21 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: