Dejta hit o dejta dit o dejta dig

Killen jag ska dejta imorgon bor i Vasastan och jobbar på Åsegatan. Troligtvis en reklamsnubbe då han är väldigt engagerad i frågor rörande marknadsföring. Vad kan han vara för typ mån tro? Snygg på bild är han i alla fall. Men snygga killar är inte alltid vad Blingbling vill ha. Och vad 17 ska jag komma kamouflerad i för nåt? Kameleont som jag är. Kanske ska köra svart och svårmod stilen. Eller vänta. Popsnörettjejen kan nog funka. Eller så chockar jag honom och kommer i värsta glassiga kostymen. Hehe, lite kul är det allt. Vi ska ses på Ljunggrens för er som vill spionera. Imorgon då.


Nej, lyssna nu noga mina tre musketörer. Ni får inte komma och crascha.


Morgondagens dejt tar jag med en nypa salt. Jag har ju bara den där norrbaggen på hjärnan hela tiden. Han förgyller min vardag fastän han befinner sig långt bort. Fan vad märkligt. Men snart ska vi ses. Jag som Prinsessan. Hans som... Nu är det klubbat. Gissa? Jo, chubaka!

För er som är nyfikna. Jag har honom addad på Fejsbok. Norrbaggen alltså. Kanske är han även här och smyger. Jag raderade urlen till bloggen efter det att jag addat honom. Var han snabb nog där, ja då sitter han förmodligen och läser detta just nu. Jävdrar.


image448


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag har en dejt med min smutstvätt. Inte lika sexigt kanske, men man tager vad man får...;)

2007-09-13 @ 14:22:11
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Therrorese

Funderar oxå på att ta bort urlen till min blogg från Facebook....
Tre musketörerna förgyller ju bara ;) Som de gjorde på bloggmaffiamiddagen!

2007-09-13 @ 14:23:46
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Anastasija

Åh facebook, värsta grejen, har blivit as besatt >.< Lycka till på dejten.

2007-09-13 @ 16:26:11
Postat av: Beyonce

Kul med dejt, hoppas det blir trevligt.

2007-09-13 @ 17:08:25
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: grannen

jag gillade dina musketörer också... ännu mer efter att du berättade vars de kom från... har spenderat mkt tid i det landet också... nästa gång jag ser dem (för det hoppas jag på!) tänker jag sjunga nationalsången för dem... thihihihihi

2007-09-13 @ 19:11:16
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag måste bara förtydliga att musketörerna krashade min våffeltillställning inatt också, i drömmen alltså =)

2007-09-13 @ 19:26:42
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Ester

Lycka till! Är nyfiken på en rapportering sen...:-)

2007-09-13 @ 20:00:19
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Pierre

bling, killen har i alla fall valt rätt branch att jobba i...så dejten kan bara gå bra.

2007-09-14 @ 08:45:56
Postat av: Blingbling till Pierre

Japp, misstänker att han jobbar på reklambyrå, men sitter med i nått marknadsråd. Han verkar ha två jobb. Hur ofta får jag träffa honom då? Kanske mellan 01:00 och 07:00. Hmmmmmm... Nu ska jag googla honom heheh. Fick numret imorse.

2007-09-14 @ 09:04:16
Postat av: Pierre

hmm..tänk om jag vet vem det är...give me a name, du kan skriva det i min blogg så tar jag bort det sen.

2007-09-14 @ 09:55:05
Postat av: nollåttan

håller tummarna för att det blir en KUL dejt!! :) ha en bra helg. kram!

2007-09-14 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: