Måndagstristess

Jag går på sparlåga idag. Vet egentligen inte varför. Helgen har ju varit sjukt lugn med killkompishäng på lördag och tjejkompshäng på söndag. Sedan dejten på fredag och den inställda dejten på lördag. En inställd dejt är också en dejt.  Fattar alltså inte varför jag e trött och less. Jag tror helt klart mitt depp beror på vintern & mörkrets smygande ankomst. Jag kan inte ens blåsa liv i min låga med hjälp av godis och hysteriskt arbete. Inget hjälper.


Denna halvsunkiga eftermiddag har jag tillbringat med att avpublicera sidor på nätet. Och i väntan på det har jag sammanställt information till who knows who. Så typiskt måndagar. Allt är fan trist.


Men i helgen händer det grejer. Både på fredag och lördag. Synd att det bara är måndag idag då. Förresten, är det någon som varit på Imperiet och käkat? Dit ska jag på fredag med ett gäng snygga singeltjejer.



Kommentarer
Postat av: cool gir

Önskar att jag kunde skicka massa energi till dig men jag har inget heller.
Träffade en kille för ett tag sen och det sa KLICK
men nu bara vet jag inte... en massa känslor och tankar på en och samma gång.
Måndagstristess och väntan på bättre tider.

Ja, vad är det för smågodis i din påse? I min har det varit färsk lakris och trofe- choklad.
Det sägs ju att choklad har upppiggande effekt, det har inte jag märkt.
Ta väl hand om dig.

2007-11-05 @ 17:07:19
Postat av: Patrik

Om du vill får du gärna teleportera dig och singeltjejerna till Seoul i helgen. På tal om ingenting ska jag ta en weekend i Tokyo om två veckor. Har du några tips på vad jag MÅSTE besöka?

2007-11-05 @ 17:10:06
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Magnus

Mörkret är tungt just nu. Det är svårt att ha ryggen rak.

2007-11-05 @ 17:54:36
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Blingbling

Coolgirl: Samma här. Jag har varit förälskad som fan, men med förälskelsen örsvann all energi. Jag är helt slut. Nu är jag rädd att jag tappat själva förälskelsen också =/ Jag gillar också lakrits, gärna salt, och choklad. Just nu äter jag allt godis jag kommer över.

Patrik: Fasen va kul. Harajuku en söndag är ett måste. I samma veva man du få lite kultur genom att besöka Meiji Shirine som ligger i närheten. Shibuya och Shinjuku är också rätt coola ställen att hänga på. Eftersom du också verkar vara tekniknörd så kan Akihabara vara ett alternativ =) Skall ni bara partaja, ja då är nog Roppongi bäst.

Magnus: Jag är krokig som en ostkrok just nu. Inte ens tända ljus hjälper.

2007-11-05 @ 18:45:23
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: crusty

Inte så konstigt att du är orkeslös när du inte käkar ordentligt, skärpning nu!

..jag tror jag håller på att bli sjuk förresten, har svinont i halsen.. :(

2007-11-05 @ 19:24:47
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Blingbling

Naij Crusty. Har kollegornas baciller nått dig nu. Attans.

Jag vet, jag måste sluta äta dom där mackorna och istället äta riktig mat på lunchen.

2007-11-05 @ 19:57:30
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Therrorese

Jag var nästan på väg till Imperiet i fredags, är lite nyfiken på det. Du får rapportera på lördag!
Jag är oxå oinspirerad. Känns som jag slösar med värdefull tid. Och fryser jämt...

2007-11-05 @ 20:15:14
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Märtha

Imperiet..nja..jag gillar inte det så värst..

2007-11-07 @ 07:52:34
Postat av: Blinbling

Var det maten som var tumme ner? Eller folket? Drinkarna har fått gott betyg, det är vad jag hört. Hmmmm, vi ska äta där. Säg att det är gott hahaha... Hoppas!!!

2007-11-07 @ 08:56:06
Postat av: E

En dag försent men dock. Idag har jag en bra dag så här kommer lite positiva kramar från Norrland!!!
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

2007-11-07 @ 22:03:34
URL: http://drogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: