Semesterrester

Jaha. Det är tisdag idag. Ball. En dag kvar till skön ledighet. Det ska bli fett nice. Bror kommer på torsdag tillsammans med flickvän. Och på lördag kommer min mamma. MYSIGT! Uppförsbacke och snålblåst blir till solsken och lä.


Har tagit mig en välbehövlig paus. Läst både Resumé och Dagens Media (som annars bara samlas på hög). Man skulle kunna säga att jag sitter här och filosoferar över min yrkesroll. Blingbling, en nyckelkompetens i företaget, tillsammans med en burk gem (som jag tänker räkna) och musmattan.  Vi passar även på att analysera kollegorna, när vi ändå är igång liksom. Funderar på om jag över huvud taget kan ta någon semester. Fan. Simultant så bloggar jag, svarar i telefonen och mailar. 


Här kommer förresten lite bilder från fjolårets semester. Då var jag mer än ledig. Först helt sjukskriven halva sommaren, sedan halvt sjukskriven fram till höstankomst. Eller var det så? Nåväl, fint väder hade vi i alla fall.

image249
Semester i Strömstad med The Misfits.


image250
Jag och bror mumsar kräftor i sommarstugan.


Kommentarer
Postat av: Crusty from Manilla

..aaaah....sommar, sol & kräftor..kan det bli mkt bättre? Käkade förresten förjävla äckliga pandalus kräftor som smakade ren dynga, blev iallafall ruggigt dålig dagen efter...

2007-05-15 @ 14:02:47
URL: http://manilla.wordpress.com/
Postat av: Klusterbitar

Åh, sommaren, kom och krama om mig!

2007-05-15 @ 14:39:20
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: Ester

Vad roligt att du delar med dig av foton! Det ser härligt ut. :-)

2007-05-15 @ 15:37:51
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Sommar, sommar, sommar. Nu är den på intåg. Solen skiner i Stockholm idag. Värmen smyger sig på den med. Yeeehaaaa.

2007-05-15 @ 16:10:07
Postat av: Anonym

Nää men vem blir sugen på sommar nu när man ser sådana bilder. Ja jösses bling där tappade jag all arbetsmoral jag hade, allt är ditt fel ;-)

/D

2007-05-15 @ 16:59:35
Postat av: nollåttan

underbar bild däruppe....hehe, vem tillhör den fina ryggtavlan tro?!

2007-05-15 @ 17:59:20
Postat av: Hanna

Vad lika ni ser ut =).

Somamr är hälrigt, även om jag inte alls var ledig förra sommaren. I år blir det semester. Tjoho!

2007-05-15 @ 20:31:10
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling

Vi är väldigt lika, men min bror fyra nyanser mörkare brun =)

2007-05-15 @ 22:48:01
Postat av: K

Så söt din bror e. Ni är fan endå jätte lika. :) Kul mä foton. :D

2007-05-15 @ 23:12:38
URL: http://idinfantasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: