Andra chansen

Jag halvligger i soffan och försöker fokusera på andra chansen (Eurovision Song Contest). Istället dyker Petite upp ridandes på bambi. Men gud, jag bara dör. Rakt framför mina ögon. Jag får värsta flashbaxsen från i fredags. Konserten, killen och Terry Poison. Borde jag ha gett snubben en andra chans? Så mycket coolare än att slaviskt följa den på TV liksom. Jag e förvirrad. 

♥ Nä, vet ni vad! Det är faktiskt dax att ge en ny kille en första chans.

Här har ni Petite och Bambi och Terry Poison. 




Kommentarer
Postat av: Crusty from Manilla

..ut i nätdejtarträsket igen eh? glöm inte gummistövlar & överlevnadsdräkt.. ;)

2007-05-11 @ 08:28:41
URL: http://manilla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: